söndag 24 februari 2013

Underbart vad fina människor...

som finns! Människor som tycker om sex. Och TILLÅTER sig njuta!

Nu har jag fått kontakt med ett par som vill hjälpa mig, hon kan raka mig o han kan undersöka mig med hela handen... det två verkligen NJUTER av sex... just nu har hon dildon igång o killen kör också... och de tänker på MIN fina fitta under tiden *glad*

Och en annan kille skickade mig videolänk, var det är RIKTIG doktorlek... spruta in något i analen o sen sprutar bruden... o han sprutar in igen (något från spruta)... så hon rensar hela "röret"... och där undrar jag lite - för han knullade henne i anal o sen i fittan o anal igen... det kanske är okej att göra så när man har kört denna rensningsprocess? Jag vet inte... Vad säger ni?

Och någon gång i framtiden... så kommer jag nog testa det här, att träffa ett par o leka lite... o informera er om min upplevelse... och sen att prova den här läkar-leken..

Fattar ni att det är hel ny värld som håller på att öppnas för mig! För min stora fina fitta... *stön*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Den fittan vill jag gärna träffa, våt o öppen...

Daniel sa...

Mmm det verkar som mycket trevligt kommer att hända i ditt liv och självklart är det trevligt att följa det här i bloggen... ännu trevligare vore det att vara med och leka irl :) jodå, efter en rening så går det mycket väl att alternera mellan fittan och analen

LenasVåtaFitta sa...

Okei... var kan man prova sån här "rening" ?

LenasVåtaFitta sa...

En vacker dag... så får ni träffas ;)