tisdag 26 februari 2013

Beställa leksaker!

Nu sitter jag här framför datorn - går igenom olika webshopar som säljer sexleksaker...

Jag känner mig så otroligt oerfaren när det kommer till leksaker... har haft en dildo i mitt liv - o det var länge sedan!

Vad ska jag köpa?

Dildos
Baksaker (nej, inte för sockerkakor!)
Bondage (piska, mask, fängsel)

Nu måste ni hjälpa mig... beställningen ska skickas in ikväll så jag har liten leksakslåda till helgens äventyr...

Kommentera gärna här DINA förslag

2 kommentarer:

kinkrunner sa...

Piskor kan du med fördel hitta i källaren bland hästsaker på gekås
jättebilligt emot sexshopar

LenasVåtaFitta sa...

kinkrunner:
Har vi inte tröttnat lite på hästar i alla sammanhang nu?

Jag håller mig nog till alla sexshopar, tänker spendera mycket pengar där framöver - finns så mycket roliga saker de har :)