onsdag 27 februari 2013

Nu har jag haft sex!




Nu har jag haft sex.

Och inte vilket sex som helst.

Utan underbart sex med en främmande man!

Jag hoppas alla mina framtida sexpartners är lite som han.

Vi spenderade några timmar tillsammans, riktigt trevliga timmar. Jag var lite stressad innan – inte haft sex på drygt 8 månader! Men nu kan jag sluta räkna för NU har jag haft sex  *lycklig*

Alltså – om detta var smakprov… vad hungrig jag blev!

Vi lämnade kameran utanför den här gången… njöt desto mer :)

På lördag kommer fotograf till hotellet jag övernattar på, jag har köpt skor o lite kläder idag… blir nog fint det här…

Xxxxx… tack för sexet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack Lena för ett superbra knull igår, var värt varenda krona.

Jag kom, Du kläde av dig och jag fick slicka din våta fitta, och våt var den verkligen, och smakade himmelskt.

Sen fick jag tränga in i din våta, trånga fitta och köra för fullt.

Och när Du sen vände dig och ställde dig på alla fyra och jag fick köra klart bakifrån så önskar jag att jag hade kunnat hålla ut längre, men du var för våt och trång och jag bara sprutade och sprutade (tur att kondomen höll) :-)

Hoppas att Du är fortsatt kåt som synden så att jag kan få komma till Dig igen snart.

Kram / Din första supernöjda kund

LenasVåtaFitta sa...

Mmm... jag är fortfarande kåt! Du sprutade olja på glöden... ;)

Ser fram emot att träffa dig igen.