måndag 25 februari 2013

Planering

Idag började min mens. Varför kunde de inte bara ta livmodern när jag opererades/steriliserades härom året?

Ja ja, gnälla ska man inte göra - jag har ju inte mens i flera dagar ändå... så det är bara ett kort uppehåll på vägen... !

Så här har jag planerat...
Idag ska jag smygtitta på en man som kan ställa upp o fotografera.
På onsdag skulle jag knulla en... men får tyvärr ställa in pga. mens.
På fredag ska jag knulla - 2 olika män
På lördag ska jag knulla ... 1 man... vad ska man säga... det finns ledig plats?

Nu i veckan ska jag träffa en vän som ska hjälpa mig - han ska vara min trygghet när jag är som mest utlämnad.

Då pratar vi om min fantasi om att vara bunden i sängen o med huva på huvudet. Så kommer någon in o knullar... Då är min vän i närheten o ser till att inget går snett!

Samma sak när det gäller gangbang.

Kåt ja - dum nej

Sen funderar jag på att träffa paret som vill leka med min fitta - ska nog bli spännande det!

Nästa månad vill jag åka till Ullared o shoppa - o knulla på vägen dit, där, på vägen hem... förena nytta med nöje!

Så ni förstår! Det händer saker i mitt sexliv!

Runka hårt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Då får du inte glömma av ett besök på martinshop när du är i Ullared

LenasVåtaFitta sa...

Nej, absolut inte! Oj vad det ska bli roligt!