söndag 3 mars 2013

Trött fitta


I natt var det mer sex.

Jag hade varit i kontakt med en man som ville knulla mig och jag ville också… och jag ville också festa med mina vänner… ville ju inte sitta på ett hotellrum i hopp om att han skulle komma o sen skulle han inte dyka upp.

Så vi kom överens om att jag skulle ut o festa o han skulle sedan hämta mig där.

När vi möttes så åkte vi till hotellet.

Där fick min fitta kuk, fingrar o blev även fistad! Och det känns idag, dagen efter :)

Detta är ju lite som att köra en Ferrari (inbillar jag mig) från noll till hundra på kort tid…
Från att inte haft sex på 8 månader så har jag nu haft sex med 3 olika män… och det är såååå skönt!

Nu ska jag bara låta fittan vila liiiite innan jag bokar in fler knullträffar! Det krävs ju viss planering.

Bjuder på lite bilder som xxxx tog inatt…


1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är jättesugen att få knulla med dig. Jag tror att du är ett riktigt "tigerknull" som går utanför det vanliga knullet.