lördag 2 mars 2013

Sex nr 2 år 2013

Hoppas ni hjälper mig räkna för jag kommer nog tappa räkningen det här året ;)

Han kom, knackade på dörren...

Strax innan hade jag varit o beställt lite käk till mig. Och med tanke på alla män som svikit så hade jag nog inga större förhoppningar...

Så satt jag här o åt lite räkor (ja, jag äter nyttigt, ska fanemej komma i bra fysisk form det här året)... han kom o knackade på dörren. Jag stod upp o öppnade, precis som ingenting - bara "kom in o se på mig äta" (som om det är sexigt - hade kanske kunnat vara det om jag ansträngt mig)... i alla fall...

Kvinnor ska inte lukta fisk *flin*
Så jag borstade tänderna :)

Jag klädde av mig naken...

Han sa att han var stor pojk o kunde klä av sig själv - utan min hjälp.

Klart det var lite stressigt så här - jag menar, jag är inte van, ingen av oss är riktigt van att bara klä av sig inför en främmande människa.

Vi kramades lite i sängen innan sexet satte igång.

OH MY!

Det var fingrar, tunga mm... men jag ska vara lite mer detaljerad ;)

Han kramade o kysste mina bröst samtidigt som han fingrade lite i fittan. Filmsnutten gav honom vissa förhoppningar om hur blöt jag kunde bli. Och det blev jag (kommenterar han här så får han gärna bekräfta eller dementera ;) )... jag blev sååå jävla blöt!

Han flyttade sig helt ner och jag särade mycket frivilligt på benen. Han fistade mig... åh fan vad nice! DET var länge sedan. Men vi ska inte glömma att man inte får fista hur som helst, ni män måste vara lyhörda på hur kvinnans kropp beter sig... och det gjorde han....

Som jag njöt! Jag ålade mig o stönade...

Jag fick orgasm efter orgasm. Det är väl bonus? ;)

Och det blev mycket blött. M Y C K E T

Han knullade mig i fittan o sen analt.

Alltså, jag svettades... fy fan vilken bra aktivitet för att komma i form - på alla sätt ;) Rekommenderas.

Och - han åkte 3 timmar för att träffa mig. Och han vill träffa mig igen! *lycklig*

Så nu har jag verkligen blivit nyttjad (frivilligt) på alla sätt - jag skulle inte bli förvånad om jag fick träningsvärk i fittan i morgon!

Hoppas Ni, som läser det här, blir kåta o uppspelta o har lite sex ikväll! Det är bra för kropp o själ ;)

Ps. Vi skulle leka med dildon också - o gjorde det. Men faaaan vilken krånglig sak! Den är ju inte lätt o få igång och vi lyckades inte med det mitt i "leken"... så nej, den kan jag inte rekommendera! En dildo ska man kunna starta upp utan krångel! Visst, hade jag kanske läst instruktionsboken... jag gillar enkla saker, skruva på - skruva mer för lite snabbare vibrationer... men inte trycka hit o dit...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag körde i tre timmar för att ha sex! (och tre timmar hem igen)
Ett tag funderade jag på om jag var riktigt klok som åkte så långt för att knulla, men det var verkligen värt resan :)

Jag kom fram till hotellet lite tidigare än vi bestämt så när jag knackade på dörren så satt Lena och åt med sin kompis Malin så jag väntade tills maten var uppäten och Malin lämnat rummet.

Lena hade sina fina nya röda underkläder på sig, i alla fall en liten stund :)
Vi klädde av oss och lade oss på sängen och kelade och kysstes lite innan vi körde igång.

Lena har redan beskrivit hur sexet gick till så jag behöver inte upprepa det, och visst, fittan blev blöt, jätteblöt ;)
Det var härligt att pulla upp fittan på henne, började med två fingrar medan jag slickade på hennes klitta.
Hon stönade och ormade sig i sängen medan jag använde fler och fler fingrar ända tills jag hade hela handen inne i hennes fitta, och en sån härlig fitta sen!
Även rövhålet fick sig en omgång av både fingrar och tunga!
Medan jag lekte med fittan så räknade jag till åtminstone 4 orgasmer, varav en rejäl fontänorgasm, så nog blev det blött alltid ;)
Avslutningsvis lekte jag med dildon i båda hålen innan jag körde kuken i henne, först i den härliga fittan och sen kom jag hårt i hennes härliga anal ;)
Måste verkligen säga att Lena har en kropp som gjort för sex, och jag kommer definitivt tillbaka :)

Kristofer sa...

Härlig läsning Lena. Men du har inte upplevt något förrän du har varit med mig. Du kommer bli beroende av mig, var så säker;)

LenasVåtaFitta sa...

Anonym: Jag blir kåt när jag läser din kommentar! Ja, det var verkligen skönt. Ser fram emot att träffa dig igen :)

Kristofer: Du vet man ska vara försiktig med vad man önskar sig! Tänk om jag skulle förfölja dig som en sexgalning! ;)

Kristofer sa...

Lena: Jag blir gärna förföljd av en sexgalning. Jag menar två sexgalningar måste ju innebära explosion i sängen;)

Anonym sa...

Det skulle vara skönt att få känna din fitta krama min kuk efter ett långt och eggande förspel.
Kula